Wednesday, May 8, 2013

JAMEELAH PREMIUM (gambar lama) - sepasang telekung atas dan kain -

Salamz, JAMEELAH merupakan telekung kami didatangkan khas sepasang. Ada bahagian atas telekung dan kain. Kenapa kena pilih JAMEELAH kami? sebab JAMEELAH ini ada beberapa variasi warna yang diperbuat dari kualiti lycra terbaik. JAMEELAH merupakan produk 100% made in Malaysia. Ini bukan produk import dari Indonesia, Vietnam atau mana2 neara luar yang lain. Proses pemilihan warna, jenis material dan cantum jahit dilakukan 100% di Malaysia.

Jom! dapatkan satu untuk insan tersayang atau jadikan hadiah kepada yang tercinta atau untuk diri sendiri... Variasi warna yang kami tawarkan adalah seperti berikut....

** kemungkinan warna akan sedikit lain daripada warna sebenar disebabkan faktor cahaya dan kamera.

Berminat boleh trus contact agen terdekat anda. (senarai agen disebelah kanan blog ini)

























18 comments:

  1. as salam..
    sy ingin bertanya ..
    bagaimana cara nya sy nk beli telekung ni utk sepasang shj ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkmsalam... lina thanks sebab berminat... boleh hubungi mana2 agen yg terdapat di bahagian kanan blog ini ya :)

      Delete
  2. Area sabah tiada agen..so, mcmna nak order?

    ReplyDelete
  3. Blh tau hrg sepasang dan cara belian di serembn. Bgmn utk jd agen ye? Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. harga sepsang rm150 sis... sis boleh hubungi saya di 0175380701
      jika berminat nk jadi agen...

      Delete
  4. saya berminat untuk dropship
    macammana cara yea?

    tq
    julaiha.jumaah@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salamz.. sis thank sebab berminat dan kami dah reply di email yah.. :)

      Delete
  5. saya berminat nak jadi ejen dropship..

    tq.
    shah_insanmaya@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. waaah.. untung ni. jadi dropship perkara paling best dlm dunia ni. rugi sape tak join

    ReplyDelete
  7. Salam.macam mana cara nak jd egen dropship..?

    Azarina
    hafiz_aizanazarina@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. Asslm sy berminat utk jd dropship atau agent di perlis hubungi sy eliani47@yahoo.com atau pm sy fb eliani.rahman k tq

    ReplyDelete
  9. Saya berminat nak buat dropship.hihi.email saya irtil3778@gmail.com.troma kasih :)

    ReplyDelete
  10. Email regarding dropship pls.

    adinreshariff@gmail.com

    Tq

    ReplyDelete
  11. Salam sis..i berminat nk jadi dropship..email sy ( wia.wien@yahoo.com)

    ReplyDelete
  12. salam,saya pun berminat nak jadi dropship,bleh email detaill kt sy at mayaainul@yahoo.com.tq

    ReplyDelete
  13. saya berminat nak jadi agent dropship. email saya noor.hasrina@gmail.com tq!

    ReplyDelete
  14. saya berminat nak jadi ejen dropship di pahang boleh hubungi siapa ye..
    atiqah_me2002@yahoo.co.uk

    ReplyDelete

author
Telekung Nurscollection
Menjual dan membekal pelbagai jenis telekung dan pakaian solat dari kanak2 hingga dewasa yang berkualiti dan harga berpatutan