Friday, September 6, 2013

Pertama di MALAYSIA !!!! TELEKUNG CARDIGAN - LEA THURAYYA -




... LEA THURAYYA... 

TELEKUNG CARDIGAN yang pertama di Malaysia... ^^ 




LEA THURAYYA merupakan sejenis pakaian yang boleh dibawa solat seiring dengan zaman serba pantas dan moden ini... LEA THURAYYA ini boleh dijadikan cardigan dan sekaligus hasil adaptasi sesetengah bahagian ia boleh dijadikan telekung untuk solat!!! nampak elegant dengan hooded dan bahagian depan yang diperincikan bagi boleh menutup bahagian dada dan tiada sebarang pin diperlukan untuk menjadikan ianya TELEKUNG! Mudah dibawa ke sana sini dan sesuai dijadikan telekung mengembara (travel).. pemakaian stokin kaki adalah diperlukan. (^^) berminat sila hubungi agen kami di sebelah kanan blog ini dengan segera !!!

Follow step di bawah untuk cara pemakaian yang mudah dan kemas ^^






26 comments:

  1. saya berminat untuk borong atau dropship sila email:lustdc5@gmail.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. As Salam, saya berminat untuk buat dropship jika ada. Boleh email saya di zety_n@hotmail.com
    Tq!

    ReplyDelete
  4. Assalam..sy berminat utk borong @ dropship fazliza_diran@yahoo.com.. tenkiu

    ReplyDelete
  5. berminat.blh bg hrga borong n runcit ke cikgumass@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Saya berminat .pls email ke siti.maimunah@zicolaw.com

    ReplyDelete
  7. A'slm, saya berminat, boleh beritau harga borong and quotation ke iffahhuriyyah@gmail.com..TQ,

    ReplyDelete
  8. Salam sis.brpe hrga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rm130 postage tak termasuk..sila hubungi stokis kami di senarai sebelah kanan ni ya

      Delete
  9. sy hani..sy berminat utk jd dropship utk telekung cardigan..boleh bagitahu harga borong and quotation ke PUTRANORHANIZA_KUN@yahoo.co.uk..plz

    ReplyDelete
  10. saya berminat untuk dropship, sila email: thecatour@gmail.com
    terima kasih :)

    ReplyDelete
  11. Email lion_king93139@yahoo.com. berminat utk dropship

    ReplyDelete
  12. berminat jd dropshipper. email: sitinor1285@gmail.com. tq.

    ReplyDelete
  13. droship da tak...email:yatt@gmail.com

    ReplyDelete
  14. droship ada tak...cantik..emailkan ke yatt303@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Assalamualaikum, pls email me fateenalkhred@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Salam..saya berminat nak jd agen dropship...email saya dygzahrina@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum...saya berminat untuk menjadi dropship..email saya taezie@gmail.com

    ReplyDelete

author
Telekung Nurscollection
Menjual dan membekal pelbagai jenis telekung dan pakaian solat dari kanak2 hingga dewasa yang berkualiti dan harga berpatutan