Monday, October 14, 2013

LEA THURAYYA - New!! With more COLOURS

Salam... ini kami bawakan LEA THURAYYA Telekung Cardigan pertama di Malaysia.. yang selesa dan tidak panas untuk dipakai semasa shopping atau bersiar2 :) Dengan lebih pilihan warna 


LEA THURAYYA merupakan sejenis pakaian yang boleh dibawa solat seiring dengan zaman serba pantas dan moden ini... LEA THURAYYA ini boleh dijadikan cardigan dan sekaligus hasil adaptasi sesetengah bahagian ia boleh dijadikan telekung untuk solat!!! nampak elegant dengan hooded dan bahagian depan yang diperincikan bagi boleh menutup bahagian dada dan tiada sebarang pin diperlukan untuk menjadikan ianya TELEKUNG! Mudah dibawa ke sana sini dan sesuai dijadikan telekung mengembara (travel).. pemakaian stokin kaki adalah diperlukan. (^^) berminat sila PM kami segera !!!


... LEA THURAYYA... telekung cardigan yang pertama di Malaysia... ^^ 















41 comments:

  1. pls emel sy faradila_83@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. Pls pm sy azizahmustakin@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Pls pm sy utk harga borong dan kuantiti di email lina.cute1983@yahoo.com tq

    ReplyDelete
  4. Boleh email harga borong dan kuantiti ke niesa25@gmail.com

    ReplyDelete
  5. saya berminat....boleh pm saya harga borong dan kuantiti di email: analina_benzil@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. sy berminat..leh wassup sy..0175427896

    ReplyDelete
  7. Assalam blh email harga borong dan min order. wan_nurul_huda@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  8. Saya berminat. Email saya nuramirah009@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Assalam tolong wassup saya 0123019676

    ReplyDelete
  10. Salam...saya minat...tolong whatss app 0198596778

    ReplyDelete
  11. Salam berminat pm saya wassup sya 0173761615.brapa harga

    ReplyDelete
  12. please email saye,nuramirah_9690@yahoo.com....trime kaseh.

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum, please email me at nurman02@yahoo.com
    Jazakillahu Khairan...

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum..tolong wassap sy kt 0195229197,area kl or email adiesha_adilah@yahoo.com

    ReplyDelete
  15. assalam. saya berminat. email detail nya at mieralight@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Assalam. Saya berminat wa to 0126427755 detail. Tq

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum. saya berminat mohon detail kt wasap 0122790240

    ReplyDelete
  18. salam...boleh email detail ke leezdeen2011@gmail.com.

    ReplyDelete
  19. Pm Detail dan untuk harga borong sekali : sunsuriashine@gmail.com. TQ

    ReplyDelete
  20. salam..boleh tolong email sy harga dan minimum order..TQ
    anne.nabiela@gmail.com

    ReplyDelete
  21. assalamualaikum. saya berminat boleh email harga dan mcm mna nak oder. sya nak tau harga borong sekali. TQ
    yuhani80@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Salam nk mintak tolong PM..natuyun90@yahoo.com..tqvm:)

    ReplyDelete
  23. assalamualaikum..bole watsapp sye? berminat la...0139393848

    ReplyDelete
  24. Salam...sy bmnat...
    Blh pm sy..
    nbella103@gmail.com
    thanx... ;)

    ReplyDelete
  25. as salam
    sya berminat
    still available lg x
    mnta pm sya di
    aneal.021@gmail.com

    thanks (^^)

    ReplyDelete
  26. Salam...tlong watsaap sy 01124123306 harga borong tima kasih

    ReplyDelete
  27. hi.. pls email me price @ ctzahida@gmail.com
    what size u have?

    ReplyDelete

author
Telekung Nurscollection
Menjual dan membekal pelbagai jenis telekung dan pakaian solat dari kanak2 hingga dewasa yang berkualiti dan harga berpatutan